Tuesday 27 August 2013

AKHIRNYA AKU KELUAR BERAYA JUGA

Kenapa tajuk aku macam tu.....FYI aku masa raya tahun ni sejak raya pertama hingga 16 Syawal bersamaan 23 Ogos 2013 aku memang x gi ziarah rumah sesiapa pun...Kenapa plak x gi....sebab tahun ni memang xada mood nak beraya..Tambahan pula dengan bapa aku yang masih sakit so mmg xgi ah kunjung mengunjung rumah saudara tahun nie...rasa macam lain gak sebab xkemana-mana tapi nak wat macamana dengan keadaan abah aku yang sedang sakit xkan nak biarkan dia sorang2 kat rumah plak kan..

Tapi pada 23 Ogos tue baru lah aku dapat green light dari mak aku yang kasi aku keluar beraya ke rumah Cik Nelly  kat Ehsan Jaya....tue pun lepas aku settlekan apa yang patut kat bapa aku baru bleh pergi...ya ah nak suruh mak aku buat sendiri mmg xbleh ah kan....perghh punya lah syok aku dpt kuar beraya n then jumpa kawan-kawan....apa lagi memasing cerita lah citer-citer terkini...bergosip pun ada gak lah...

Then lepas tue ahadnya pada 25 Ogos aku first time keluar beraya ke rumah sedara...mak aku plak first dapat mengunjungi rumah saudara-mara untuk raya tahun ni...beraya lah kita ke FELDA Aping Timur.....yang penting tahun nie Hari Raya aku memang xberapa nak meriah berbanding tahun2 sebelumnya....xapa family first enjoy bila2 bleh kan....

No comments:

Post a Comment