Thursday 22 August 2013

Unifi VS Streamyx

Ok guys sebelum ni pernah ku kata yg akan ganti internet di rumah dari Streamyx ke Unifi...so tanggah 16 Ogos orang TM pun datang buat pemasangan Unifi...so sebab ni semua dishare so kitaorang bersetuju amik plan VIP 20Mbps..Tamak sungguhkan....hahaha...so aku pun rasa xsabar nak balik umah time tue..masa berputar dengan slow aku rasa...bila tepat jam 5.00 petang trus aku blah dari opis

Bila dah sampai umah...

Tu dia.....mmg benar orang kata Unifi ni laju....begitu teruja aku menunggakannya....bukak youtube mmg dah xada buffering lagi dah kalo nengok yang HD....kat umah pun ada smart TV so bila try streaming Tonton kat smart tv tu dia secara berterusan tanpa ada sekat-sekat...so mmg puas hati lah...cuma skrang nie kitaorang tgh sibuk belajar guna phone yg diberikan..lain sikit penggunaannya....

So buat masa ni aku mmg rasa berpuashati sesangat ngan unifi...nak update apps kat iTunes mmg laju ah...dulu kalo nak torrent movie amik masa yang panjang untuk settle kalo fail tue besar...tp ngan unifi semuanya selesai dengan cepat dah mudah....so kalo rumah korang dah unifi better beralih kepada unifi mengikut kesesuaian penggunaan korang...mcm kat umah aku ni banyak sangat device yang ada so perlukan capasiti yang besar...katanya lah....hahaha

No comments:

Post a Comment