Tuesday 13 August 2013

Raya Oh Raya!!!!

Selamat Hari Raya semuanya.....setelah sebulan kita berpuasa now tiba masanya kita meraikan kemenangan....hehehe mcm lirik lagu pun ada......ok this year raya aku x ada lah semeriah tahun-tahun sebelumnya....kenapa???sebab tahun nie bajet xberapa nak masyuk kerana sebab-sebab yang tidak dapat di elakkan...kalo raya tahun lepas aku hantar baju sampai 4 pasang baju melayu tahun ni aku cuma buat sepasang baju melayu jek.....konon mcm berjimat tapi sebenarnya xada bajet.....huhuuh

Masuk hari ini dah 6 hari kita sambut syawal tapi aku masih tidak berkunjung ke rumah sanak saudara lagi....ni semua disebabkan abah aku yang masih sakit.....so kitaorang amik keputusan duduk rumah jek jaga abah....jadi kebanyakan sanak saudara yang berkunjung ke rumah....so mmulanya agak janggal juga lah sebb xberaya kemana2.....kirakan mcm tahun ni aku x beraya....huhuuh.....selalunya first raya mesti aku ke Singapore terlebih dahulu pastu gi umah sanak saudara n amik pic banyak2....paling best kitaorang mesti buat Jump Shot walaupun memasing sudah di mamah usia...hehehe...cousin2 aku yang lain pun kata tahun nie raya mcm x berapa nak best n diorang xada amik pic pun.....hehehe

Kemeriahan raya aku hanya berlaku semasa raya kedua iaitu semasa cousin2 aku dari Singapore datang....baru feeling raya beb time tue...aku ni lebih rapat dengan cousin sebelah mak aku yang kebanyakannya warga singapura.....sebelah bapak aku xberapa nak rapat sampai ada yg aku x tau nama pun ada (teruknya aku)....

Aku nie beructi sampati selasa jek so esok mula bekerja....ntah beraya dengan rerakan ke tidak aku tahun ni....maklumlah memasing dah ada kerjaya n family memasing kan...

Lastly aku nak ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan dan saudara-mara yang wish birthday aku masa 11 Ogos....semakin berusia lah aku nie tapi still single....ntah bila nak ada pasangan hidup pun xtau...hehehe

No comments:

Post a Comment