Tuesday 13 August 2013

Dari Streamyx ke Unifi

Akhirnya kawasan rumah aku ni ada Unifi setelah lama ku menanti.....buat masa skrang nie aku guna Streamyx jek sebagai provider internet rumah aku ni.....bukan nya x berpuashati dengan Streamyx cuma mahu menggunakan unifi plak sebab ramai kata unifi ni laju giler n line dia stable berbanding Streamyx....lagi plak member aku si Nurul pun ada guna Unifi nie n dia kata mmg puas hati ngan ngan Unifi...bukak youtube dengan video HD xada buffering langsung so itu yang aku plan nak beralih arah tue.

Pada mulanya nak guna kan kad OKU anak buah aku untuk daftar Unifi ni coz kalo kad OKU pakej dia harga berbeza....tapi rupa2nya untuk Unifi kad OKU bleh digunakan utk yg dah berumur 18 tahun keatas jek!!!WTF lah.....apa plak macam ni kan....so terpaksa ah berbincang semula ngan akak aku samada nak truskan ke tidak...so setelah membuat pelbagai kiraan kitaorang truskan ah niat murni kitaorang tue....TM plak call yang dia akan buat pemasangan hari Jumaat nie...wah xsabar rasanya....hope unifi ni merupakan pilihan terbaik....

No comments:

Post a Comment